KLACHTENPROCEDURE
Macau handelt in overeenstemming met de regels van de Kansspelautoriteit. Bent u van mening dat een aangeboden spel niet voldoet aan één of meer bepalingen van deze Kansspelautoriteit dan kunt u daarover schriftelijk een klacht indienen.
Stuur uw klacht naar: kwaliteit@macau.nl
óf per post:
Macau Amusementspaleis
Damrak 14-15
1012 LH Amsterdam
Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen hebben wij de volgende gegevens nodig:
- Uw naam, adres, telefoon en/of email.
- Een duidelijke omschrijving van uw klacht.
- De specifieke spel of actie waar uw klacht over gaat (naam, datum en plaats)
U ontvangt binnen 2 weken een schriftelijke bevestiging van uw klacht. Als alle gegevens compleet zijn nemen wij de klacht in behandeling en houden wij u schriftelijk op de hoogte van de afwikkeling van de klacht.
Mochten u gegevens niet compleet zijn en/of ontbreken trachten wij altijd met u in contact te treden. Wij streven ernaar de klacht binnen 4 weken na bevestiging af te wikkelen.
Mocht u van mening zijn dat uw klacht niet juist is afgehandeld dan kunt u zich tot de Kansspelautoriteit (www.kansspelautoriteit.nl) wenden.
|