HOME ONS CASINO SPEEL BEWUST RESERVEREN HUISREGELS CONTACT



KLACHTENPROCEDURE

Macau handelt in overeenstemming met de regels van de Kansspelautoriteit. Bent u van mening dat een aangeboden spel niet voldoet aan één of meer bepalingen van deze Kansspelautoriteit dan kunt u daarover schriftelijk een klacht indienen.


Stuur uw klacht naar: kwaliteit@macau.nl


óf per post:

Macau Amusementspaleis
Damrak 14-15
1012 LH  Amsterdam


Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen hebben wij de volgende gegevens nodig:

  1. Uw naam, adres, telefoon en/of email.
  2. Een duidelijke omschrijving van uw klacht.
  3. De specifieke spel of actie waar uw klacht over gaat (naam, datum en plaats)

 

U ontvangt binnen 2 weken een schriftelijke bevestiging van uw klacht. Als alle gegevens compleet zijn nemen wij de klacht in behandeling en houden wij u schriftelijk op de hoogte van de afwikkeling van de klacht.

Mochten u gegevens niet compleet zijn en/of ontbreken trachten wij altijd met u in contact te treden. Wij streven ernaar de klacht binnen 4 weken na bevestiging af te wikkelen.

Mocht u van mening zijn dat uw klacht niet juist is afgehandeld dan kunt u zich tot de Kansspelautoriteit (www.kansspelautoriteit.nl) wenden.






 
 
Macau Amusementspaleis
Casino in Amsterdam
Damrak 14-15
1012 LH  Amsterdam
020 627 0007
www.macau.nl
info@macau.nl

Openingstijden
Ma t/m Za 10:00 – 24:00u
Zondag 13:00 -24:00u

 

 






 




 
   
 
 
-